شناسهٔ خبر: 173450 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

معاون املاک و حقوقی اداره کل راه و شهرسازی خوزستان خبر داد:

رفع تصرف ۱۴ هزار متر مربع از اراضی ملی شهرستان اهواز

یگان خوزستان معاون املاک و حقوقی اداره کل راه و شهرسازی خوزستان از رفع تصرف ۱۴ هزار و ۶۵۰ متر مربع از اراضی ملی شهرستان اهواز در تیرماه سال جاری خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی(خوزستان)، مرتضی میثاقی، معاون املاک و حقوقی اداره کل راه و شهرسازی خوزستان از رفع تصرف ۱۴ هزار و ۶۵۰ متر مربع از اراضی ملی در شهرستان اهواز در تیرماه سالجاری توسط اشخاص حقیقی انجام شده بود، خبر داد.

وی افزود: تیم‌های گشت و مراقبت یگان حفاظت اراضی در گستره استان و شهرستان اهواز، روزانه، اراضی ملی و دولتی تحت پوشش را رصد می‌کنند و در صورت مشاهده موارد مربوط به تصرف این اراضی اقدامات قانونی لازم را انجام می‌دهند.

میثاقی گفت: در تیرماه سالجاری تعداد ۸ مورد رفع تصرف اراضی ملی به ارزش بیش از ۱ هزار و ۸۱۴ میلیارد ریال انجام شده است.

وی با اشاره به اهمیت و رسالت مهم حفاظت از اراضی و سرمایه های ملی افزود: صیانت از اراضی ملی و دولتی و پیشگیری از تصرف آنها خارج از ساعات اداری و در ایام تعطیل به صورت مستمر انجام می شود.

معاون املاک و حقوقی اداره کل راه و شهرسازی خوزستان اظهار کرد: در همین راستا سامانه ۱۶۵۶یگان حفاظت از اراضی سازمان ملی زمین و مسکن به صورت شبانه روزی آماده دریافت اخبار و اطلاعات مردمی در ارتباط با تصرف اراضی ملی و دولتی راه اندازی شده و آماده دریافت گزارش های مردمی است.